Notify Message
Forums
Page 1
Search
ThreadsAuthorPostsViewsLast Post
Ansök

[Pinned] Rekryteringsstatus

Vi söker folk som har samma mål som vi, att klara av alla 25-man hardmodes i Mists of Pandaria. Din gear och raiderfarenhet är inte det enda som spelar roll när du söker hit. Din personlighet, vem du är, varför du vill spela med oss och varför vi ...
Small Brink 5y
Brink11782Small Brink 5y
Ansök

[Pinned] Avklarade Encounters

CataclysmDragon Soul- Morchok (Heroic)- Yor'sahj the Unsleeping (Heroic)- Warlord Zon'ozz (Heroic)- Hagara the Stormbinder (Heroic)- Ultraxion (Heroic)- Warmaster Blackhorn (Heroic)- Spine of Deathwing (Heroic)- Madness of Deathwing (Heroic)Firela...
Small Kethlol 5y
Kethlol12342Small Kethlol 5y
Ansök

[Pinned] Läs innan ni ansöker

VildaBrax är alltid intresserade av duktiga spelare som vill hjälpa oss progressa genom wow-endgame-content. Ibland söker vi specifika klasser aktivt, dessa klasser kan ses i "Status - Rekrytering" posten. VildaBrax HistoriaVi började spela tillsa...
Small Kethlol 5y
Kethlol11616Small Kethlol 5y
Ansök

[Pinned] FAQ - Kontakta oss

Har ni några frågor om eran ansökan får ni gärna kontakta våra rekryteringsansvariga eller någon annan ur ledningen ingame eller via ett PM på forumet. Men se först till att ni har läst igenom "Läs innan ni ansöker" och "Rekryteringsstatus" trådar...
Small Kethlol 5y
Kethlol11284Small Kethlol 5y
Ansök

Oesta - Holy paladin

Namn: Viktor ÖsterqvistÅlder: 21Yrke: Elektriker / It-teknikerStad: NorrköpingHobbys: Vänner, Flickvännen, familjen, Fotboll, datorer m.mKaraktär namn: Oesta ilvl 483 (Holy) & 459 som (Retri os)Armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/jae...
Member avatar small Oesta 4y
Oesta11571Member avatar small Oesta 4y
Ansök

Rektrytering :) Retri Paladin ilvl 479

:D Hej Brink!Jag är en kille på 24 som bor i Helsingborg.Jag har spelat wow i ca 6 år nu. Vill jätte gärna lira med en seriös raiding guild.Sen om den är 10/25 spelar mig inte så stor roll.Jag kan raida: Mån,tis,ons,tors och varannan Söndag.Varann...
Member avatar small Troxer 5y
Troxer21607Small Brink 5y
Ansök

Bengtbanger: Sv Hunter

Hejsan!Jag sökte runt på WoWprogress och hittade er där! Såg att ni söker för tillfälle spelare till eran guild så jag gör ett försökt!Kort om mig: Mitt är namn Bengt, en 20 åring kille från Östersund. Jag är en glad och positivt kille som ha lätt...
Member avatar small Bengtbanger 5y
Bengtbanger21572Small Kethlol 5y
Ansök

Elakjävel-Shadowpriest

Elakjävel http://eu.battle.net/wow/en/character/jaedenar/Elakj%C3%A4vel/advancedSpec och TalentsVill spela som dps och därför har jag valt shadow såklart.Tier 1 är ju bara cc tier så inte så mycket och prata om vilken jag valt där.Tier ...
Member avatar small Elakjävel 5y
Elakjävel21552Small Kethlol 5y
Ansök

Rpm - Rogue

Hej! Mitt namn är Vincent och jag är wow-entusiast ända sedan 6 år tillbaks och jag letar nu efter en ny guild att spela tillsammans med.Jag skriver den här ansökan 10 minuter efter att jag fått beskedet att min nuvarande guild (Kär och galen) gör...
Member avatar small Rpm 5y
Rpm32013Small Brink 5y
Ansök

Soryps - Hunter

Namn: Johan GustafssonÅlder: 23årStad: UppsalaHobbys: Skateboard, å wowen!Charakter namn: Soryps / FuljävelArmory link: http://eu.battle.net/wow/en/character/jaedenar/soryps/simple ( Länken kan vara till pvp gear, Jag har 470 ilvl PVE gear, ful...
Member avatar small soryps 5y
soryps42140Small Brink 5y
Ansök

Jyli - DK Tank / Dpx...

Tut, var verkligen inte igår man skrev en app så ni får ta det för va det är!Jyli (Jylime) (( Tobias Söderstrand )) 27 år gammal Desk Knight & bitterfitta från småland som numera bor i alingsås 30 min från Gbg.Här bor jag med min fru Emily, so...
Member avatar small Jyli 5y
Jyli21528Small Kethlol 5y
Ansök

Sauly - Protwarrior

Halloj Vb!!Namn: Patrik AnderssonÅlder: 23Bor: Utanför Sthlm i en villa med sambo och katt :)Information om mig: egenföretagare (snickare)KaraktärNamn: SaulyArmory: http://eu.battle.net/wow/en/character/jaedenar/Sauly/simpleSpec: Prot 472 ilvlProf...
Member avatar small Grovvan 5y
Grovvan62709Small Kethlol 5y
Ansök

lvl90 Swisha Priest

Namn: Jockum ÖsterlundÅlder: 23årStad: Helsingfors, FinlandHobbys: WoW och gatebilCharakter namn: SwishaArmory link: http://eu.battle.net/wow/en/character/jaedenar/Swisha/simple Professions: Tänker köra mining och JC/skinning för att få guld. Dom ...
Small Swisha 5y
Swisha62713Small Brink 5y
Ansök

Lambii - Hunter

Hej glada vbareJag vill ansöka om en plats som raider i guildet Er.Douglas Svensson var namnet, 23 år och studerar vid Stockholms Universitet. Spelade tidigare här med vb under wotlk och början av cata. Har haft ett uppehåll sedan ca 1.5 år tillba...
Member avatar small Lambii 5y
Lambii21576Small Brink 5y
Ansök

Prot/Holy Paladin!

Hej! Snodde Niklas fina mall ;)Namn: Jonathan SchirmerÅlder: 20Stad: Götene (Skaraborg)Information om mig: Gör inget förutom att spela wow, ska vänta några veckor för att se vad som händer. Kan hända att det blir en andra sväng till Norge för att ...
Small Shoza 5y
Shoza21548Small Brink 5y
Ansök

Fury warrior X-realm

Namn: Niklas lindrothÅlder: 19Stad: Kramfors som ligger i ÅngermanlandInformation om mig: Söker jobb just nu då jag tog studenten i våras, Spelar väldigt mycket wow (8 timmar om dagen ungefär) Är med kompisar och flickvännen när det finns tid över...
Member avatar small niklas647 5y
niklas64731804Small Soaddude 5y
Ansök

Uglùk - Dps Warrior

Me myself and i:Martin Malmsten31år bor i Halmstad med flickvän o 3 hundar. Jobbar på ett fryslager 6-15 därefter är det träning, hundrastning o ta kvällen som den kommer som gäller.Har valt att inte raida nått nämvärt sedan jag drog igång igen i ...
Small Uglùk 5y
Uglùk21505Small Soaddude 5y
Ansök

Retri paladin

Tjenare! :DNamn: Dennis Ålder: 19Stad: Kirunafritid:wow,boxning,brudar och hockeyI Tbc körde jag hpala i en guild som heter björnstammen horde sedan la dom ner efter ungefär ett halv år så då byte jag om mina kompisar till någon server minns en oc...
Member avatar small azray 5y
azray21530Small Brink 5y
Ansök

Retri paladin

Hejsan! jag heter Dennis och är 19 år har spelat ungefär wow i 5 år paladin hela tiden så vet vad jag gör. jag kan raida när som helst och var som helst dock inte utomlans.Har inte spelat så mycket i ds patchen men har iaf tagit normal och någon h...
Member avatar small azray 5y
azray21475Small Brink 5y
Page 1